Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Obsługa Klienta
Dziękujemy za wybór Quadro Pharm!
Mamy nadzieję, że zakupy w naszym sklepie sprawią Ci pełną satysfakcję.
Zasady wysyłki i zwrotu produktów.
Z zasady wysyłamy Twoje produkty w ciągu dwóch dni. Nie możemy gwarantować, że otrzymasz je w następnym dniu roboczym od dnia wysyłki, ale dołożymy wszelkich starań, aby tak się stało. Dostawy mogą nastąpić tylko w dni robocze. Dostawa i koszty wysyłki mogą ulec zmianie i są określane w momencie składania zamówienia. Szacowany czas dostawy wynosi:
- dla przesyłek kurierskich: następny dzień roboczy.
- dla paczkomatów: do dwóch dni roboczych (zwykle jeden dzień roboczy).
Zawsze możesz zwrócić produkt, w ciągu pierwszych 14 dni od zakupu, jeśli opakowanie nie zostało naruszone. Nie musisz podawać przyczyn. Otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 48 godzin od momentu, kiedy otrzymamy Zwrócony towar (przesyłka na koszt Klienta)
Reklamacje
W wypadku stwierdzenia wad fabrycznych produktu skontaktuj sie z nami niezwłocznie (bok@quadropharm.pl). Poprosimy Cię o przesłanie towaru na wskazany adres. W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty przesyłki. Reklamowany produkt może zostać wymieniony na wolny od wad lub zwrócimy Ci pieniądze. Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie (zwykle w dwa dni- nie dłużej niż w ciągu 14-tu dni). Więczej informacji znajdziesz w regulaminie sklepu: